Vrátka zboží
Zboží lze vrátit bez udání důvodu do 14 dnů od zakoupení. Pokud se zbožím nejste spokojení, a hodláte jej vrátit, postupujte prosím takto:
1, O skutečnosti vrácení zboží nás informujte e-mailovou zprávou na adresu info@zabi.cz, do Předmětu zprávy uveďte Vrátka zboží.
2, Stručně a jasně popište, o jaké zboží se jedná, uveďte také číslo původní objednávky nebo vydané faktury (tato čísla naleznete v dřívějších e-mailových zprávách).
3, V případě, že jste zboží již zaplatili dobírkou, zašlete také číslo účtu, na který chcete vrátit částku za zboží. V případě, že jste za zboží zaplatili převodem, platební kartou nebo QR platbou, číslo účtu zasílat nemusíte.
4, E-mailovou zprávu s uvedenými náležitostmi odešlete na e-mailovou adresu info@zabi.cz.
5, Zboží zabalte a odešlete na adresu provozovny:
ZABI CZECH s.r.o.
Frýdecká 1609/36
737 01 Český Těšín
info@zabi.cz; +420 601 578 728
Dovolujeme si upozornit, že zboží odesíláte na vlastní náklady, využít můžete službu jakékoliv přepravní balíkové společnosti nebo České pošty.
6, Následně Vás bude kontaktovat pracovník našeho reklamačního oddělení. Ten nejprve potvrdí přijetí e-mailu, poté přijetí balíku se zbožím, jakmile dorazí na naši provozovnu. Po provedení kontroly zboží Vám bude vystaven dobropis a vrácena částka za zboží.