+420 777 223 540
Přihlášení Registrace
Čeština CZ

Reklamace zboží

V případě že:

  • jste nedostali požadované zboží,
  • jste dostali jiné zboží,
  • jste dostali neúplné zboží,
  • jste dostali poškozené zboží,

postupujte prosím při reklamaci takto:

1, Kontaktujte nás e-mailovou zprávou na adresu info@zabi.cz, do Předmětu zprávy uveďte Reklamace zboží.

2, Stručně a jasně popište problém a uveďte také číslo původní objednávky nebo vydané faktury (tato čísla naleznete v dřívějších e-mailových zprávách). V případě, že tato čísla neznáte, uveďte alespoň jméno nebo název odběratele.

3, Doporučujeme přiložit k e-mailu fotografie zboží, dokumentující reklamovaný stav.

4, E-mailovou zprávu s uvedenými náležitostmi odešlete na e-mailovou adresu info@zabi.cz.

5, Následně Vás bude kontaktovat pracovník našeho reklamačního oddělení, který s Vámi dojedná další postup a řešení celé situace. Bez předchozí domluvy s pracovníkem našeho reklamačního oddělení zboží nezasílejte!

Potřebujete poradit?

Neváhejte nás kontaktovat, rádi Vám pomůžeme.

+420 777 223 540 +420 724 018 811 Kontakt