Reklamace zboží
V případě že:
- jste nedostali požadované zboží,
- jste dostali jiné zboží,
- jste dostali neúplné zboží,
- jste dostali poškozené zboží,
postupujte prosím při reklamaci takto:
1, Kontaktujte nás e-mailovou zprávou na adresu info@zabi.cz, do Předmětu zprávy uveďte Reklamace zboží.
2, Stručně a jasně popište problém a uveďte také číslo původní objednávky nebo vydané faktury (tato čísla naleznete v dřívějších e-mailových zprávách). V případě, že tato čísla neznáte, uveďte alespoň jméno nebo název odběratele.
3, Doporučujeme přiložit k e-mailu fotografie zboží, dokumentující reklamovaný stav.
4, E-mailovou zprávu s uvedenými náležitostmi odešlete na e-mailovou adresu info@zabi.cz.
5, Následně Vás bude kontaktovat pracovník našeho reklamačního oddělení, který s Vámi dojedná další postup a řešení celé situace. Bez předchozí domluvy s pracovníkem našeho reklamačního oddělení zboží nezasílejte!