+420 777 223 540
Přihlášení Registrace
Čeština CZ

Všeobecné obchodní podmínky pro maloobchod

Tyto všeobecné obchodní podmínky pro maloobchod (dále jen "obchodní podmínky") se vztahují na smlouvy uzavřené prostřednictvím e-shopu umístěného na webovém rozhraní www.zabi.cz (dále jen "webové rozhraní") mezi

společností ZABI CZECH s.r.o.

sídlem Chotěbuzská 264, 735 61 Chotěbuz

IČO: 28630548, DIČ: CZ28630548

sp. zn.: C 35641 vedená u Krajského soudu v Ostravě

adresa pro doručování: ZABI CZECH s.r.o., Frýdecká 1609/36, 737 01 Český Těšín

telefonní číslo: +420 777 223 540

kontaktní e-mail: info@zabi.cz

 

jako prodávajícím

a spotřebitelem

jako kupujícím

(prodávající a kupující dále společně též jen jako "smluvní strany").

 

1. Úvodní ustanovení

1.1. Kupní smlouvou se prodávající zavazuje dodat kupujícímu zboží uvedené v objednávce, a kupující se zavazuje toto zboží převzít a zaplatit prodávajícímu kupní cenu (dále též jen "cena"), včetně nákladů spojených s dodáním zboží a případných poplatků souvisejících se zvoleným způsobem platby, uvedenou v objednávce.

1.2. Vlastnické právo ke zboží nabývá kupující zaplacením celé kupní ceny, ne však dříve, než zboží převezme.

1.3. O spotřebitelskou smlouvu se jedná v případě, že je kupující spotřebitelem, tj. pokud je kupující fyzickou osobou a zboží kupuje mimo rámec své podnikatelské činnosti nebo mimo rámec samostatného výkonu svého povolání. V opačném případě se o spotřebitelskou smlouvu nejedná a na kupujícího se nevztahuje ochrana spotřebitele dle právních předpisů a těchto obchodních podmínek; na takové smlouvy se uplatní Všeobecné obchodní podmínky pro velkoobchod.

1.4. Právní vztah smluvních stran se řídí zejména smlouvou (objednávka kupujícího a její přijetí ze strany prodávajícího), těmito obchodními podmínkami, které vymezují a zpřesňují vzájemná práva a povinnosti smluvních stran, jakož i další dokumentací uvedenou v těchto obchodních podmínkách. V otázkách zde neupravených se vztahy smluvních stran řídí příslušnými právními předpisy, zejména zákonem č. 89/2012 Sb., občanský zákoník, ve znění pozdějších předpisů (dále jen "občanský zákoník"), a zákonem č. 634/1992 Sb., o ochraně spotřebitele, ve znění pozdějších předpisů.

1.5. Právní vztah smluvních stran se řídí českým právem i tehdy, pokud se bydliště kupujícího nachází mimo území České republiky, nebo pokud právní poměr obsahuje jiný mezinárodní prvek. Pokud právní řád státu bydliště kupujícího poskytuje vyšší míru ochrany spotřebitele než právní řád České republiky, je spotřebiteli v právních vztazích poskytována tato vyšší míra ochrany.

 

1.6. Spotřebiteli náleží především tato zvláštní práva:

  • právo odstoupit od smlouvy uzavřené pomocí prostředků komunikace na dálku, jako je např. telefon, e-mail nebo internetový obchod do 14 dnů od převzetí zboží (blíže viz článek 5 těchto obchodních podmínek);
  • právo na sdělení informací před uzavřením smlouvy (informace jsou obsaženy v těchto obchodních podmínkách nebo na webovém rozhraní);
  • právo na mimosoudní řešení spotřebitelského sporu ze smlouvy (článek 7.3 těchto obchodních podmínek).

1.7. Zasláním objednávky a dále též potvrzením na webovém rozhraní kupující stvrzuje, že se s obchodními podmínkami seznámil a souhlasí s nimi.

1.8. Znění obchodních podmínek může prodávající kdykoliv měnit či doplňovat. Páva a povinnosti smluvních stran se řídí vždy tím zněním obchodních podmínek, za jehož účinnosti smlouva vznikla.

 

2. Kupní smlouva

2.1. Na webovém rozhraní je uveden seznam zboží včetně popisu hlavních vlastností jednotlivých položek. U každého zboží je uvedena cena včetně veškerých daní, cel a poplatků. Samotná prezentace zboží je informativního charakteru a nejedná se o návrh prodávajícího na uzavření smlouvy ve smyslu ustanovení § 1732 odst. 2 občanského zákoníku.

2.2. Kupující provádí objednávku prostřednictvím webového rozhraní (vyplněním formuláře), případně i telefonicky, e-mailem nebo jiným způsobem, který podle aktuálních informací uvedených na webovém rozhraní prodávající umožňuje. Při takto vytvořené objednávce kupující současně vyjadřuje souhlas s obchodními podmínkami.

2.3. Objednávka musí obsahovat všechny informace předepsané ve formuláři, zejména přesné označení objednávaného zboží (případně číselné označení zboží), počet kusů, zvolený způsob platby a dopravy a kontaktní údaje (dodací a případně fakturační) kupujícího.

2.4. Před závazným odesláním objednávky je kupujícímu sdělena rekapitulace objednávky včetně konečné ceny (v závislosti na zvoleném způsobu dopravy a platby). Prodávající doporučuje zkontrolovat zejména druh a množství zboží, e-mailovou a dodací adresu. V rámci rekapitulace má kupující poslední možnost měnit zadané údaje. Závaznou objednávku kupující odešle potvrzením tlačítka "Odeslat objednávku zavazující k platbě". Údaje uvedené v závazné objednávce považuje prodávající za správné a úplné. O jejich případné změně je kupující povinen bezodkladně informovat prodávajícího telefonicky či e-mailem.

2.5. O obdržení objednávky bude prodávající kupujícího informovat. Informace (potvrzení) o obdržení objednávky je zasílána automaticky a nejedná se o přijetí objednávky ze strany prodávajícího, pokud to v potvrzení není výslovně uvedeno.

2.6. Má-li prodávající pochybnosti o pravosti a vážnosti objednávky, může kupujícího kontaktovat za účelem jejího ověření. Neověřenou objednávku může prodávající odmítnout. Na takovou objednávku se potom hledí, jako by nebyla podána.

2.7. Kupní smlouva (dále též jen "smlouva") je uzavřena okamžikem, kdy bylo kupujícímu doručeno přijetí objednávky ze strany prodávajícího. Přijetí objednávky bude prodávajícímu zasláno na e-mailovou adresu, kterou uvedl v objednávce. Pokud by k přijetí objednávky nedošlo, je smlouva uzavřena okamžikem, kdy kupující uhradí celou cenu nebo převezme objednané zboží (podle toho, co nastane dříve). Přijetí objednávky (akceptace) může být též součástí informace o obdržení objednávky, je-li to tam výslovně uvedeno.

2.8. Informace o jednotlivých technických krocích vedoucích k uzavření smlouvy jsou patrné z webového rozhraní.

2.9. Faktura je zákazníkovi odesílána elektronicky.

2.10. Objednávku, kterou dosud prodávající způsobem předpokládaným těmito obchodními podmínkami nepotvrdil, může kupující zrušit telefonicky nebo e mailem. Všechny prodávajícím přijaté objednávky jsou závazné. Zrušení objednávky po jejím přijetí ze strany prodávajícího je možné pouze po dohodě s prodávajícím. Pokud je takto zrušena objednávka zboží, ohledně kterého nejde odstoupit od smlouvy, má prodávající nárok na náhradu nákladů, které již v souvislosti se smlouvou vynaložil.

2.11. Ceny prezentovaného zboží a ceny za balení, dopravu a dodání zůstávají v platnosti po dobu, kdy jsou zobrazovány na webovém rozhraní. Případné slevy z ceny zboží nelze vzájemně kombinovat, ledaže je na webovém rozhraní výslovně uvedeno něco jiného. V případě, že na straně prodávajícího došlo ke zcela zjevné technické chybě při uvedení ceny zboží na webovém rozhraní nebo v průběhu objednávání, není prodávající povinen dodat kupujícímu zboží za tuto zcela zjevně chybnou cenu, a to ani v případě, že bylo kupujícímu zasláno přijetí objednávky podle těchto obchodních podmínek. V takovém případě si prodávající vyhrazuje právo odstoupit od smlouvy.

2.12. Pokud cena uvedená u zboží na webovém rozhraní nebo v průběhu objednávání zboží již není aktuální, na tuto skutečnost prodávající kupujícího neprodleně upozorní. Pokud dosud nedošlo k přijetí objednávky, není prodávající povinen smlouvu uzavřít. Na odeslané objednávky nemá vliv změna ceny, ke které došlo v mezidobí mezi odesláním objednávky a jejím přijetím ze strany prodávajícího.

2.13. Smlouvu lze uzavřít v českém jazyce, ledaže se smluvní strany výslovně dohodnou na jiném jazyce.

2.14. Smlouva není uzavírána písemně s podpisy smluvních stran. Smlouvu tvoří tyto obchodní podmínky, objednávka kupujícího a přijetí objednávky ze strany prodávajícího. Projeví-li kupující žádost o zaslání (po vytištění) smluvní dokumentace poštou, může prodávající předem požádat o úhradu nákladů s tím spojených.

2.15. Smlouvu (včetně těchto obchodních podmínek) prodávající archivuje v elektronické podobě. Smlouva není přístupná třetím osobám, ale na vyžádání ji prodávající kupujícímu zašle.

2.16. V případě dotazu k obchodním podmínkám nebo ke smlouvě může kupující prodávajícího kontaktovat telefonicky nebo prostřednictvím e-mailu. Prodávající ochotně poskytne kupujícímu veškeré potřebné informace.

2.17. Pokud je na webovém rozhraní uvedena rovněž tzv. původní cena produktu, pak se vždy jedná o nejnižší částku, za kterou prodávající produkt nabízel na webovém rozhraní za posledních 30 dní.

 

3. PLATEBNÍ PODMÍNKY

3.1. Kupující má možnost zaplatit kupní cenu za zboží prodávajícímu mimo dalších způsobů uvedených na webovém rozhraní nebo individuálně dohodnutých i některým z níže uvedených způsobů:

- v hotovosti při zaslání zboží na dobírku nebo při osobním odběru;

- bezhotovostně před dodáním zboží převodem na bankovní účet prodávajícího na základě zálohové faktury;

- bezhotovostně platební kartou on-line (prostřednictvím platební brány GPWebPay);

- bezhotovostně QR platbou;

- bezhotovostně po dodání zboží převodem na bankovní účet prodávajícího na základě daňového dokladu (faktury) v době splatnosti uvedené na faktuře.

3.2. Některé způsoby platby (zejména dobírka) mohou být dále zpoplatněny. Tyto poplatky jsou uvedeny na webovém rozhraní při tvorbě objednávky v sekci Doprava a platba. V objednávce bude vždy uvedena konečná cena, která již poplatky související se zvoleným způsobem platby zahrnuje.

3.3. V případě platby v hotovosti je cena splatná při převzetí zboží. Při bezhotovostní platbě je cena splatná do 14 dnů od přijetí objednávky, není-li smluvními stranami ujednáno jinak. Závazek kupujícího uhradit cenu je při bezhotovostní platbě je splněn okamžikem připsání příslušné částky na bankovní účet prodávajícího nebo účet platební brány.

3.4. Platba zboží je možná v českých korunách (Kč), případně v jiné měně dle dohody smluvních stran.

3.5. Zálohu na kupní cenu může prodávající požadovat především u objednávek s celkovou cenou nad 5.000 Kč. Prodávající je rovněž oprávněn požádat kupujícího o uhrazení celé ceny zboží před jeho odesláním nebo předáním (§ 2119 odst. 1 občanského zákoníku se nepoužije).

 

4. DODACÍ PODMÍNKY

4.1. Způsoby dodání zboží jsou uvedeny na webovém rozhraní. Konkrétní způsob dodání zboží může kupující zvolit v objednávce. Pokud žádný způsob dopravy kupující nezvolí, může ho určit prodávající. Prodávající si rovněž vyhrazuje ve všech případech právo na změnu dopravce, pokud to charakter, rozměr, nebo váha zboží vyžaduje.

4.2. Náklady na dodání zboží závisí vždy na velikosti a povaze zboží a na ceníku zvoleného dopravce. Aktuální náklady na dodání zboží jsou uvedeny na webovém rozhraní při tvorbě objednávky v sekci Doprava a platba. V objednávce bude vždy uvedena konečná cena, která již náklady na zvolený způsob dopravy zahrnuje.

4.3. Doba dodání zboží vždy závisí na jeho dostupnosti a na zvoleném způsobu dopravy a platby, nejpozději však do 30 dnů. Zboží, které je skladem, zpravidla expedováno do dvou pracovních dnů od přijetí objednávky (při zaslání zboží na dobírku nebo při osobním odběru), případně od připsání platby na účet prodávajícího (při bezhotovostní platbě). Zboží, které není skladem, expeduje prodávající ihned, jakmile je to možné. O přesném datu bude prodávající kupujícího informovat.

4.4. Dodáním zboží podle těchto obchodních podmínek se rozumí okamžik, kdy je kupujícímu zboží doručeno. Pokud kupující bezdůvodně odmítne převzít zboží, nepovažuje se tato skutečnost za nesplnění povinnosti prodávajícího dodat zboží, ani za odstoupení od smlouvy ze strany kupujícího. V případě řádného uzavření smlouvy (přijetím objednávky ze strany prodávajícího, nebo úhradou kupní ceny, není-li okamžik uzavření smlouvy stanoven v obchodních podmínkách či ujednán smluvními stranami odlišně), dochází ke vzniku povinnosti kupujícího (spotřebitele) zboží převzít.

4.5. Při převzetí zboží je kupující povinen zkontrolovat celistvost a neporušenost obalu zboží. Pokud kupující zjistí nedostatky, neprodleně informujte dopravce i prodávajícího a tuto informaci rovněž uvede do předávacího protokolu. Pokud kupující odmítne zásilku s poškozeným obalem převzít, nepovažuje se to za bezdůvodné odmítnutí zboží. Pokud kupující zjistí po rozbalení zboží jakékoliv poškození obsahu zboží, je povinen neprodleně poškození nahlásit přímo dopravci a informovat rovněž prodávajícího.

4.6. Při převzetí zboží na výdejním místě dopravce (typicky Parcel Shop PPL, pobočka Zásilkovny, Pickup DPD, samoobslužný box) je kupující po převzetí zboží povinen neprodleně, ještě před odchodem z výdejního místa, zkontrolovat, zda není poškozen obsah zboží. Je-li obsah zboží poškozen, postupuje kupující podle pokynů obsluhy výdejního místa. V opačném případě ztrácí kupující nároky plynoucí z poškozeného obsahu zboží, tj. případná reklamace nemůže být ze strany prodávajícího uznána.

4.7. Okamžikem převzetí zboží (nebo okamžikem, kdy měl kupující povinnost zboží převzít, ale v rozporu se smlouvou tak neučinil), na kupujícího přechází odpovědnost za nahodilou zkázu, poškození či ztrátu zboží.

4.8. Pokud je z důvodů na straně kupujícího nutno zboží doručovat opakovaně nebo jiným než sjednaným způsobem, je kupující povinen uhradit náklady spojené s takovým doručováním. V případě, že kupující zboží bezdůvodně nepřevezme, má prodávající nárok na náhradu nákladů spojených s dodáním zboží a jeho uskladněním, jakož i dalších nákladů, které prodávajícímu z důvodu nepřevzetí zboží vzniknou. Náklady na uskladnění a dodání mohou dosáhnout maximálně částky celkem 500,- Kč nebo výše kupní ceny, pokud je nižší než 500 Kč.

4.9. V případě nepřevzetí zásilky může prodávající požadovat 1) náklady na zpětné doručování zásilky po nepřevzetí, pokud vznikly, 2) rozdíl v dopravném, pokud si kupující nezvolil nejlevnější variantu. Tyto částky pak může prodávající rovnou strhnout (započíst) při vracení předem uhrazené částky. Prodávající má v takovém případě rovněž právo od smlouvy odstoupit.

 

5. ODSTOUPENÍ OD KUPNÍ SMLOUVY

5.1. Od kupní smlouvy může kupující odstoupit ve lhůtě 14 dnů ode dne převzetí zboží; je-li dodávka rozdělena do několika částí, pak lhůta počne běžet ode dne převzetí poslední dodávky. Oznámení o odstoupení od kupní smlouvy doporučuje prodávající zaslat nejprve e-mailem a poté, dle informací následně zaslaných, případně i na doručovací adresu prodávajícího. Pro odstoupení od smlouvy může kupující užít Vzorový formulář Odstoupení od smlouvy. Přijetí oznámení prodávající kupujícímu bez zbytečného odkladu potvrdí. Odstoupení od smlouvy nemusí kupující nijak zdůvodňovat.

5.2. Odstoupením od smlouvy se smlouva od počátku ruší a hledí se na ni, jako kdyby nebyla uzavřena.

5.3. Byl-li společně se zbožím poskytnut kupujícímu s jeho souhlasem dárek, pozbývá darovací smlouva odstoupením od smlouvy kteroukoliv ze smluvních stran účinnosti. Dárek je kupující povinen zaslat prodávajícímu zpět společně s vráceným zbožím. Kupující bere na vědomí, že na získání dárku nevzniká právní nárok, dárek nelze vyměnit za peníze či za jiný dárek.

5.4. V souladu s § 1837 občanského zákoníku není možné odstoupit od smlouvy mimo jiné od smluv o dodávce zboží, které bylo upraveno podle přání kupujícího nebo pro osobu kupujícího.

5.5. Zboží je kupující povinen vrátit do 14 dnů od odstoupení od smlouvy na doručovací adresu prodávající, do provozovny na adrese Frýdecká 1609/36, 737 01 Český Těšín. Zboží kupující nezasílá na dobírku, když takto zaslané zboží není prodávající povinen převzít. K vrácenému zboží prodávající doporučuje kupujícímu přiložit i kopii dodacího listu nebo faktury, pokud tyto dokumenty byly vystaveny, nebo jiný doklad prokazující koupi zboží, jakož i písemné oznámení odstoupení od smlouvy (na formuláři, nebo jinak) se všemi nezbytnými kontaktními údaji a s určením zvoleného způsobu vrácení peněz.

5.6. Veškeré přijaté peněžní prostředky prodávající vrátí do 14 dnů od odstoupení od smlouvy. Prodávající však není povinen vrátit peníze dříve, než mu kupující vrátí zboží nebo prokáže, že zboží prodávajícímu odeslal. Vedle kupní ceny má kupující nárok i na vrácení nákladů na dodání zboží. Jestliže však kupující zvolil jiný než nejlevnější způsob dodání zboží, který prodávající nabízí, vrátí prodávající náklady na dodání zboží ve výši odpovídající nejlevnějšímu nabízenému způsobu dodání zboží.

5.7. Náklady spojené s odesláním vráceného zboží na adresu prodávajícího hradíte kupující, a to i v případě, že zboží nemůže být vráceno pro svou povahu obvyklou poštovní cestou.

5.8. Při zasílání kupující zboží zabalí do vhodného obalu tak, aby nedošlo k jeho poškození či zničení. Pokud prodávající následně zjistí, že vrácené zboží je poškozené, opotřebené, znečištěné či částečně spotřebované, odpovídá kupující za toto snížení hodnoty zboží.

5.9. Prodávající si vyhrazuje právo odstoupit od smlouvy v následujících případech:

  • technickou chybou byla na webovém rozhraní uvedena zcela zjevně chybná cena zboží (článek 2.11. těchto obchodních podmínek);
  • zboží z objektivních příčin (především proto, že zboží se již nevyrábí, dodavatel přestal dodávat do ČR atd.) není možné za původních podmínek dodat;
  • plnění se stane objektivně nemožným nebo protiprávním.

5.10. V případě, že nastala některá ze skutečností uvedených v článku 5.9. těchto obchodních podmínek, zašle prodávající kupujícímu neprodleně oznámení o odstoupení od smlouvy. Odstoupení je vůči kupujícímu účinné okamžikem, kdy je mu doručeno. Pokud již kupující zcela nebo zčásti uhradil kupní cenu, vrátí prodávající přijatou částku bezhotovostně na účet, který kupující pro tento účel sdělí, nebo ze kterého byla provedena úhrada.

 

6. PRÁVA Z VADNÉHO PLNĚNÍ

6.1. Práva kupujícího z vadného plnění se řídí příslušnými obecně závaznými právními předpisy, zejména ustanoveními § 1914 až 1925, § 2099 až 2117 a § 2158 až 2174b občanského zákoníku.

6.2. Při uplatňování práv z vadného plnění bude prodávající postupovat dle Reklamačního řádu.

 

7. ZÁVĚREČNÁ USTANOVENÍ

7.1. K prodeji zboží je prodávající oprávněn na základě živnostenského oprávnění. Činnost prodávajícího nepodléhá jinému povolování.

7.2. Živnostenskou kontrolu provádí v rámci své působnosti příslušný živnostenský úřad. Kontrolu dodržování právních předpisů týkajících se technických požadavků na zboží a bezpečnost zboží provádí Česká obchodní inspekce, která provádí též kontrolu dodržování předpisů na ochranu spotřebitele. Práva spotřebitelů hájí i jejich zájmová sdružení a jiné subjekty na jejich ochranu.

7.3. Případné stížnosti prodávající vyřizuje prostřednictvím svého kontaktního e-mailu. Kupující se může rovněž obrátit na subjekty uvedené v článku 7.2. těchto obchodních podmínek. Ve vztahu ke svým zákazníkům není prodávající vázán žádnými specifickými kodexy chování, které by byl povinen dodržovat.

7.4. Vznikne-li mezi smluvními stranami spor ze smlouvy, který se nepodaří vyřešit přímo, má kupující právo obrátit se s tímto sporem na Českou obchodní inspekci za účelem mimosoudního řešení spotřebitelského sporu. Toto právo může kupující uplatnit nejpozději do 1 roku ode dne, kdy u prodávajícího poprvé uplatnil právo, které je předmětem tohoto spotřebitelského sporu. Pro podání stížnosti týkající se zboží nebo služeb, které kupující u prodávajícího zakoupil, a pro vyhledání subjektu alternativního řešení sporů může kupující rovněž využít on-line platformu, která je zřízena Evropskou komisí.

7.5. Při uzavírání smlouvy jsou použity prostředky komunikace na dálku (zejména síť internet). Náklady vzniklé při použití prostředků komunikace na dálku (především náklady na internetové připojení nebo na telefonní hovory) hradí kupující. Tyto náklady se neliší od běžné sazby.

7.6. Nebude-li dohodnuto jinak, veškerá korespondence související se smlouvou mezi smluvními stranami probíhá v písemné formě, a to buď e-mailem, poštou nebo osobním doručením.

7.7. V případě, že je některé ustanovení těchto obchodních podmínek neplatné, neúčinné nebo nepoužitelné (nebo se takovým stane), použije se namísto něj ustanovení, které se svým smyslem nejvíce blíží neplatnému, neúčinnému nebo nepoužitelnému ustanovení. Neplatností, neúčinností nebo nepoužitelností jednoho ustanovení není dotčena platnost ostatních ustanovení.

 

8. ZPRACOVÁNÍ OSOBNÍCH ÚDAJŮ

8.1. Prodávající zpracovává osobní údaje kupujícího pro účely uzavření a správy smlouvy a realizaci dodávky, pro plnění svých právních povinností nebo se souhlasem kupujícího za účelem vylepšování služeb a nabídky prodávajícího, pro marketingové účely vč. zasílání obchodních sdělení a personalizace reklamy, příp. jiným účelem, ke kterému udělil kupující souhlas.

8.2. Zpracování osobních údajů probíhá v souladu s nařízením Evropského parlamentu a Rady (EU) č. 2016/679 ze dne 27. dubna 2016 o ochraně fyzických osob v souvislosti se zpracováním osobních údajů a o volném pohybu těchto údajů a o zrušení směrnice 95/46/ES (obecné nařízení o ochraně osobních údajů) a souvisejících českých právních předpisů a v souladu s pravidly pro zpracování osobních údajů, které jsou uvedeny v Prohlášení správce o osobních údajích, které obsahuje mj. též výčet veškerých práv kupujícího v souvislosti se zpracováním osobních údajů.

8.3. V souvislosti se zpracováním osobních údajů prodávající prohlašuje, že (i) zpracovává osobní údaje v souladu s požadavky stanovenými právními předpisy; (ii) zajistil, aby se osoby oprávněné zpracovávat osobní údaje zavázaly k mlčenlivosti nebo aby se na ně vztahovala zákonná povinnost mlčenlivosti; (iii) přijal vhodná technická a organizační opatření, aby zajistil nezbytnou úroveň zabezpečení osobních údajů; a (iv) v případě porušení zabezpečení osobních údajů s rizikem pro práva a svobody fyzických osob informuje dozorový orgán, příp. subjekty údajů.

 

Tyto obchodní podmínky jsou platné a účinné od 31. 1. 2025.